Одне з практичних завдань проекту по патріотичному вихованню – плетіння учнями школи маскхалатів для снайперів («Кікімора»), долучилися й вчителі.

   



Переглядів: 411 | Додав:
vanka657 | Дата: 19.02.2017 | Коментарі (0)

14 лютого проведено конкурс «Хто кращий?» між учнями 8-11 класів. Перемогу здобули дівчата.

   
   
   




З 06 по 10 лютого 2017 р. проводився тиждень педагогічної майстерності вчителів, що атестуються «Від творчого вчителя до майстра своєї справи». Проводячи відкриті уроки вчителі Шелест І.М., Коляда Г.С., Матвійчук М.Р., Кревська Н.В., Борщевська Н.А. презентували свої методи роботи, ділилися досвідом з колегами, звітували про свої надбання в між атестаційний період.

   




30 січня Льотничівська НВК долучається до всесвітнього флешмобу 22Pushup Challenge в підтримку українських бійців, які повертаються із зони АТО. Передаємо естафету Бубнівській школі.

   




20 січня 2017 року практичним психологом Михайловою О.Є. було проведено тренінгове заняття з педагогами  «Розвиток стресостійкості механізмів психологічної та емоційної саморегуляції.




Льотничівська НВК завжди славилася своїми колядниками, не порушили традицій і  цього року. Учасники фольклорного гуртка колядками привітали з Різдвяними святами організації громади та району.

   




19 грудня було проведено театралізоване свято до Дня святого Миколая для дітей пільгових категорій школи та громади.

   
   




З давніх-давен славиться Україна таким звичаєм, як ворожіння у ніч на Андрія. Ця давня традиція – прекрасний витвір людської фантазії, призабутої сьогодні. Нехай оживе одна із сторінок молодості наших матерів і бабусь. Саме з такою метою класний керівник та  учні 8 класу провели Андріївські вечорниці 13 грудня.

   

 




В історії кожного народу багато різних знаменних і трагічних подій. Однією з чорних, трагічних сторін історії українського народу є голод 1932-1933 роки.

   




23 грудня 2016 року відбулося засідання проблемного семінару   «Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісного підходу до навчання і виховання учнів». Педагоги школи поділились своїми думками з питань:
- Чи може наша школа обійтись без комбінованого уроку в його кращому розумінні? (доведіть свою думку).
- Чи можуть в роботі вчителя співіснувати два підходи до уроку: традиційний і особистісно зорієнтований?
- Який урок – традиційний чи нетрадиційний – є більш особистісно  зорієнтованим ?