17  листопада  2016 року на базі НВК «ЗОШ І – ІІІ ст.-дитячий садок» с.Льотниче проведено науково-практичний семінар вчителів української мови
і літератури....
             
                                          
  17  листопада  2016 року на базі НВК «ЗОШ І – ІІІ ст.-дитячий садок» с.Льотниче проведено науково-практичний семінар вчителів української мови
і літератури
  «Оптимальне поєднання традиційних та інноваційних технологій навчання для забезпечення якісної мовно – літературної освіти».
Відкриті уроки провели вчителі української мови і літератури Шелест І.М. і Коляда Г.С.

                                                   



Переглядів: 348 | Додав:
vanka657 | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

09 листопада 2016 року у НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» с.Льотниче пройшов шкільний етап всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017». 

                                                     

У конкурсі взяли участь вчителі початкових класів Будцева О.Б., Васильчук А.С., вчитель музичного мистецтва Абраменко А.В., вчителі біології Панасюк М.Й., Матвійчук М.Р. Учасники конкурсу провели майстер-класи на яких ознайомили присутніх із прийомами та методами роботи які вони використовують при проведенні уроків.  Переможцем конкурсу, за результатами оцінювання журі,  визнано вчителя початкових класів Васильчук А.С.

                 




04 листопада у НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-дитячий садок» с.Льотниче відбулося засідання проблемного семінару «Проектна технологія-навчання на основі вільного вибору учня з врахуванням його інтересів»

                       

Педагоги Матвіюк А.С., вчитель зарубіжної літератури, Бабійчук О.Г., вчитель фізики, Слабкевич О.Є., вчитель української мови і літератури ознайомили присутніх із застосуванням методу проектів на уроках. Наголосили що   використання методу „проектів” дозволяє реалізувати особистісно-діяльнісний  і особистісно орієнтований підходи до освіти школярів що забезпечує позитивну мотивацію і диференціацію в навчанні, активізує самостійну творчу діяльність учнів під час виконання проекту. Ідеї учнів бувають дуже несподіваними та оригінальними і тому стимулюють до самоосвіти, як себе так учителя. Практичний психолог провела з учасниками семінару міні-тренінг.