В єдності наша сила!

Щиро дякуємо старості Льотничівського округу Таїса Подзізей, керівнику Лєна Шушняк та працівникам ТЦ соціального обслуговування Володимирського району, батькам та родичам учнів, жителям сіл Льотничівського старостату, працівникам школи та дитячого садочка «Країна чудес» і всім, хто відгукнувся на наш заклик допомогти тканиною для плетіння зимових маскувальних сіток для наших захисників.

Тканини принесли стільки, що вистачить не на одну сітку! Приємно, що всі бажають хоч чимось допомогти ЗСУ. Але, на жаль, війна ще не закінчилася. Тому волонтерська допомога ще буде потрібна нашим воїнам.

Усім дякуємо за допомогу та просимо й надалі залишатися небайдужими до потреб наших воїнів.

Наблизимо перемогу разом!!!



Категорія:
Оголошення | Переглядів: 42 | Додав: fragolinosiluet | Дата: 01.12.2022 | Коментарі (0)

З 1 квітня розпочинається прийом заяв для зарахування дітей до першого класу на 2022-2023 навчальний рік.

На час воєнного стану у батьків є змога зареєструвати дитину онлайн за покликанням https://school.isuo.org/. На сайті можна обрати населений пункт і школу, яка територіально найближча до місця проживання дитини та прикріпити до заяви електронні копії документів.

Детальні інструкції щодо реєстрації та подачі заяв у відео:



Категорія:
Оголошення | Переглядів: 129 | Додав: bgd | Дата: 31.03.2022 | Коментарі (0)

Розпочинаємо реєстрацію на навчання учнів з числа внутрішньо переміщених осіб.

Якщо ви бажаєте долучитися до дистанційного навчання у нашому закладі, зареєструйтесь, заповнивши форму: Реєстрація.



Категорія:
Оголошення | Переглядів: 87 | Додав: bgd | Дата: 14.03.2022 | Коментарі (0)

Як підготувати дітей до надзвичайних ситуацій,не лякаючи

Вибух, землетрус, ДТП, витік газу, пожежа, воєнне вторгнення – це ситуації, про які зазвичай важко говорити з дітьми. Однак пояснювати їм, що робити, коли це вже сталося, – пізно.

У своєму тексті дитяча й сімейна психологиня Світлана Ройз розповідає, як безпечно говорити з дітьми про надзвичайні ситуації, щоби вони відчували себе захищеними, чому про це важливо розмовляти, з чого почати й чим відрізнятиметься розмова залежно від віку.

Читайте також: Що робити школам в разі бойових дій

СУПЕРГЕРОЇ БЕЗПЕКИ

З дітьми важливо говорити про надзвичайні ситуації зокрема для того, щоб інформація, яку вони можуть отримати під час самої НС, не шокувала й не травмувала їх. Підготовка робить стрес дитини “експертним”, виводить її та дорослого зі стану травматичної безпорадності та вразливості. Пояснюючи, ми протиставляємо тривозі продуктивні дії.

Розмову важливо почати, коли вся сім’я збереться разом. Можна сісти в коло, щоб усі бачили одне одного й були включені в розмову, а увага рівномірно розподілялася між усіма членами сім’ї.

Найперше дорослі мають наголосити, що говорять про безпеку не тому, що має статися щось небезпечне, а щоби “натренувати “м’яз безпеки””. Це треба, щоби відчувати свою силу в будь-якій складній ситуації й почуватися захищеними.

Важливо, щоби дорослі говорили спокійно та повільно, спостерігаючи, як змінюються поза та реакції дітей. Дітей молодшого віку краще обіймати чи тримати за руку. Також треба дати можливість дітям якось відреагувати на сказане.

Щоби розмова не лякала, можна призначити дітей “супергероями безпеки”. Так, важливо розповісти про своє дитинство. Мовляв, коли ви, дорослі, були дітьми, то ще не були “супергероями безпеки”. Ви переживали складний досвід небезпеки, впоралися з ним, але не були готові, ніколи не тренувалися й не знали, як діяти в таких ситуаціях. Тому витратили важливий час та сили. Втім, впоралися б легше, якби знали деякі правила. Ви дуже сподіваєтеся, що ці знання дітям ніколи не знадобляться, але всі супергерої мають це знати.

Далі треба легітимізувати страх дитини і сказати: “Мені іноді буває страшно, коли я бачу в мультфільмах і кіно пожежу або коли думаю про землетрус. Тобто, коли я думаю про те, що щось може нам загрожувати.

Але ж Я ДОРОСЛИЙ і в мене є багато знань та сили. А ще важливо, що ми разом! Ми знаємо правила й з усім впораємося”.

ПРО ЩО САМЕ ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ТА В ЯКІЙ ФОРМІ

Алгоритм підготовки до розмови:

  1. Розповідаємо теорію та пояснюємо, навіщо це знати.
  2. Залучаємо до гри – тренування.
  3. Закріплюємо знання в тренувальній дії.

Розмова не має бути довгою. Всі запропоновані теми можна розділити на 3–4 заняття (етапи) “супергероїв безпеки”.

Перший етап. Що таке безпека?

Насамперед у дитини будь-якого віку треба запитати, що таке безпека. Далі з дитиною з 3 років можна разом вигадати ідеальний захищений (можливо, уявний) простір. А потім намалювати чи виліпити його.

З дитиною від 5 років до підліткового віку можна поговорити про те, що відчуття безпеки може бути внутрішнім – коли ми впевнені в собі, своїх знаннях, силах, в одне одному, знаємо правила, що нас ніхто не зрадить, і ми можемо розраховувати на допомогу. Тоді запитуємо в дітей, на що вони спираються всередині (якості, знання). У дітей із 4 років можна запитати, чи є в них знайомі (діти та дорослі), з якими вони почуваються захищеними.

Тоді як у підлітків можна уточнити: “Чи є ті, хто з тобою почуваються безпечно?”.

Другий етап. Як ми можемо подбати про безпеку?

Дитині з 3 років нагадуємо: ми дотримуємось і знаємо правила дорожнього руху, як заходити в ліфт, не відчиняємо двері чужим, миємо руки після прогулянки, перед їжею, носимо маску під час карантину, не йдемо кудись із незнайомцями, перевіряємо електроприлади, вимикаємо газ і воду, коли їдемо у відпустку.

Якщо раптом відбувається щось несподіване, те, що не залежить від нас, – пожежа, хвороба, землетрус, військові дії, ми також маємо знати, що робити. Для цього:



Категорія:
Оголошення | Переглядів: 79 | Додав: ltnnvk | Дата: 18.02.2022 | Коментарі (0)

1 2 »