|
Як передається вірус SARS-CoV-2 (збудник COVID-19)? Які найефективніші заходи профілактики? Скільки часу збудник COVID-19 зберігається на поверхнях? Чи можна заразитись від людини, яка не має симптомів COVID-19? Якщо людина може затримати дихання на 10 секунд без відчуття дискомфорту, це дійсно свідчить про те, що вона не захворіла на COVID-19?
|
Форми організації виховання поділяють на масові, групові (гурткові), індивідуальні.
|
Таку важливу якість, як самомотивація, часто недооцінюють. Це один з визначальних факторів успішності дитини в школі. З моменту народження в дітей присутнє природне бажання навчатися чомусь новому, яке зберігається аж до семирічного віку. Далі успіх навчання багато в чому залежить від мотивації. Звичайно, батьки не можуть змусити дитину бути більш мотивованою, але вони можуть допомогти їй розвинути здатність самовмотивовуватися. Повірте, якщо ви посприяєте цьому зараз, у майбутньому ваша дитина буде дуже вам вдячна. Для цього дотримуйтесь наступних рекомендацій: |
|
|
Вже кілька років поспіль в НВК «ЗОШ І-Ш ступенів – дитячий садок» с. Льотниче склалася своя система виховної роботи, в центрі якої – діяльність Веселкової держави. Паралельно з Веселковою державою функціонують Клуб весельчат для молодших школярів та Клуб „Старшокласник» (9-11 класи). Керівництво самоврядуванням зосереджено в шкільному парламенті. Учнівське самоврядування має двоступеневу структуру — на рівні школи і на рівні класу. На рівні класу функціонують класні містечка. |
Моя школо! Священна колиско
Виховна система школи розроблена відповідно до Закону Україну «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, Статуту школи. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідеї гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору. |
§18 вивчити. Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVI-XVIIIст. ( на вибір) |
§17 вивчити,підготуватись до к/р з теми «Київська держава у другій половині XI- у першій половиніXIIIст” |